İstanbul
19 Aralık, 2025, Cuma
  • DOLAR
    42.82
  • EURO
    50.24
  • ALTIN
    5954.7
  • BIST
    11.335
  • BTC
    87071.159$

AJET, menüde yazan ücretten fazlasını talep etti

AJET, menüde yazan ücretten fazlasını talep etti
FİYAT FARKININ GÖRÜLDÜĞÜ UÇUŞTA MENÜDE 250 TL OLARAK SUNULAN İKRAMLIKLARDAN 260 TL ALINDI

AJet Hava Taşımacılığı Anonim Şirketi altında hizmet veren Anadolujet, uçuş sırasında yolcularını mağdur etti.


THY’den, Anadolujet şirketinin AJet Hava Taşımacılığı Anonim Şirketi altında hizmet vereceğine dair açıklama yapılmıştı. Yapılan açıklamanın ardından Türk Hava Yolları’nın yeni markası AJET 31 Mart’ta uçuşa geçti.


Ancak şirketin İstanbul-Erzincan uçuşunda yaşanan olay "bu ne deneyimsizlik!" dedirtti. Uçuş sırasında yolcularına fiyat listesinin yer aldığı menüleri veren şirket, menüde yazan ücretten fazlasını talep etti.


Fiyat farkının görüldüğü uçuşta menüde 250 TL olarak sunulan ikramlıklardan 260 TL alındı. Uçuş sırasında yolculara yapılan açıklamada; fiyat farkının pos cihazının güncellenmemesinden kaynaklandığı belirtildi.


AJet Hava Taşımacılığı tarafından verilen eksik hizmet yolcular tarafından hayretle karşılandı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!