İstanbul
05 Aralık, 2025, Cuma
  • DOLAR
    42.53
  • EURO
    49.62
  • ALTIN
    5770.2
  • BIST
    10.919
  • BTC
    91954.842$

Vatandaşla belediye arasında köprü olan birime, iletişim eğitimi

Vatandaşla belediye arasında köprü olan birime, iletişim eğitimi
BOLU BELEDİYESİ’NİN 75 ÇAĞRI MERKEZİ PERSONELİNE KRİZ YÖNETİMİ, İNİSİYATİF, VE DOĞRU KARAR ALAMA, STRES YÖNETİMİ VE ÖFKE KONTROLÜ, ZOR VATANDAŞ İLE İLETİŞİM KURMA EĞİTİMİ VERİLDİ.

Bolu Belediyesi’nin 75 çağrı merkezi personeline kriz yönetimi, inisiyatif, ve doğru karar alama, stres yönetimi ve öfke kontrolü, zor vatandaş ile iletişim kurma eğitimi verildi.


Bolu Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde çalışan 75 personel etkili iletişim eğitimi aldı. Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı Tuğba Özyürek tarafından verilen eğitimde 75 çağrı merkezi personeli kriz yönetimi, inisiyatif, ve doğru karar alama, stres yönetimi ve öfke kontrolü, zor vatandaş ile iletişim kurma gibi konularda eğitim aldı. 5 saat boyunca süren eğitimde personelin etkili ve doğru iletişim sağlamaları için bilgiler verildi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!